Среда, 01.05.2024, 04:19
Приветствую Вас Гость | RSS

Щастинська ЗОШ №1 імені К. Кутового

Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Статут закладу освіти

СТАТУТ

 

 ЩАСТИНСЬКОЇ

ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ І-ІІІ СТУПЕНІВ № 1

ІМЕНІ КОСТЯНТИНА КУТОВОГО

НОВОАЙДАРСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ

ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

(НОВА РЕДАКЦІЯ)

м. Щастя

2016 р.

І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

 

    1. Щастинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 1 імені Костянтина Кутового Новоайдарської районної ради Луганської області створена рішенням сесії Новоайдарської районної ради від 17 жовтня 2014 року № 28/2, знаходиться  у спільній власності територіальних громад селищ та міст Новоайдарського району Луганської області.
    2. Юридична адреса загальноосвітнього навчального закладу: 91480, Луганська область, Новоайдарський район, м. Щастя, вул. Донецька, 83.
    3. Загальноосвітній навчальний заклад (далі – навчальний заклад) є юридичною особою, має самостійний баланс, рахунок в установі банку, печатку, штамп, ідентифікаційний номер, бланки з власними реквізитами.
    4. Засновником (власником) навчального закладу є Новоайдарська районна рада.
    5. Повне найменування закладу: Щастинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 1 імені Костянтина Кутового Новоайдарської районної ради Луганської області. Скорочене найменування закладу: Щастинська ЗОШ І-ІІІ ст. № 1 ім. К.Кутового.
    6. Головною метою навчального закладу є   забезпечення реалізації права громадян на здобуття повної загальної середньої освіти.
    7. Головними завданнями навчального закладу  є:
  • надання початкової, базової та повної загальної середньої освіти відповідно до вимог Державного стандарту загальної середньої освіти, видача документів про освіту встановленого зразка;
  • виховання громадянина України;
  • виховання  шанобливого ставлення до родини, поваги до народних традицій і звичаїв, державної та рідної мови, національних цінностей українського народу та інших народів і націй;
  • формування і розвиток соціально зрілої, творчої особистості з усвідомленою громадянською позицією, почуттям національної самосвідомості, особистості, підготовленої до професійного самовизначення;
  •  виховання  в учнів поваги до Конституції України, державних символів України, прав і свобод людини і громадянина, почуття власної гідності, відповідальності перед законом за свої дії, свідомого ставлення до обов'язків людини і громадянина;
  • розвиток особистості учня, його здібностей і обдарувань, наукового світогляду;
  • реалізація прав учнів на вільне формування політичних і світоглядних переконань;
  • виховання свідомого ставлення до свого здоров’я та здоров’я інших громадян як найвищої соціальної цінності, формування засад здорового способу життя, збереження і зміцнення фізичного та психічного здоров’я учнів;
  • створення умов для оволодіння системою наукових знань про природу, людину і суспільство;
  • розроблення та реалізація варіативної складової змісту загальної середньої освіти;
  • організація харчування учнів в шкільній їдальні та буфеті;
  • охорона життя і здоров'я учнів, педагогічних та інших працівників закладу;
  • пошук та відбір для навчання творчо обдарованих та здібних дітей.
    1. Навчальний заклад у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Положенням про загальноосвітній навчальний заклад», іншими нормативно-правовими актами України, власним Статутом.
    2. Навчальний заклад самостійно приймає рішення і здійснює діяльність в межах своєї  компетенції, передбаченої  законодавством України, та власним статутом.
    3. Навчальний заклад несе відповідальність перед особою, суспільством і державою за:
  • безпечні умови освітньої діяльності;
  • дотримання державних стандартів освіти;
  • дотримання договірних зобов’язань з іншими суб’єктами освітньої, виробничої, наукової діяльності, в тому числі зобов’язань за міжнародними угодами;
  • дотримання фінансової дисципліни.
    1. Навчальний заклад має право:
  • проходити в установленому порядку державну атестацію;
  • визначати форми, методи і засоби організації навчально-виховного процесу за погодженням із відділом освіти Новоайдарської райдержадміністрації;
  • визначати варіативну частину робочого навчального плану;
  • в установленому порядку розробляти і впроваджувати експериментальні та індивідуальні робочі навчальні плани;
  • спільно з вищими навчальними закладами, науково-дослідними інститутами та центрами проводити науково-дослідну, експериментальну, пошукову роботу, що не суперечить законодавству України;
  • використовувати різні форми морального і матеріального заохочення до учасників навчально-виховного процесу;
  • отримувати кошти і матеріальні цінності від органів виконавчої влади, юридичних і фізичних осіб;
  • залишати у своєму розпорядженні  і  використовувати власні надходження у порядку визначеному законодавством України;
  • розвивати власну соціальну базу: мережу спортивно-оздоровчих, лікувально-профілактичних і культурних підрозділів.
    1. У  навчальному закладі   створюються та функціонують:
  • педагогічна рада;
  • рада школи;
  • рада з профілактики правопорушень;
  • методична рада;
  • методичне об'єднання учителів початкових класів та вихователів ГПД;
  • методичне об'єднання учителів української мови та літератури, російської мови та літератури;
  • методичне об'єднання учителів іноземних мов;
  • методичне об'єднання учителів математики, інформатики, фізики та трудового навчання;
  • методичне об'єднання учителів природничих наук, історії та фізичної культури;
  • методичне об'єднання класних керівників;
  • соціально-психологічна служба.
    1. Медичне  обслуговування учнів та відповідні умови для його організації забезпечуються власником і здійснюються Щастинською міською лікарнею.
    2. Взаємовідносини навчального закладу з юридичними і фізичними особами визначаються  угодами, що укладені між ними.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

II.ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ

 

    1. Навчальний заклад планує свою роботу самостійно відповідно до перспективного, річного планів. В плані роботи відображаються найголовніші питання роботи навчального закладу, визначаються перспективи його розвитку. План роботи затверджується радою навчального закладу та начальником відділу освіти.
    2. Основним документом, що регулює навчально-виховний процес, є робочий навчальний план, що складається на основі типових навчальних планів, розроблених та затверджених Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України, із конкретизацією варіативної частини і визначенням   профілю  навчання. Робочий навчальний план навчального закладу погоджується радою навчального закладу і затверджується відділом освіти Новоайдарської  райдержадміністрації.

У вигляді додатків до робочого навчального плану додаються розклад уроків  щоденний та режим роботи щоденний.

    1. Відповідно до робочого навчального плану педагогічні працівники даного навчального закладу самостійно добирають програми, підручники, навчальні посібники, що мають гриф Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України, а також науково-методичну літературу, дидактичні матеріали, форми, методи, засоби навчальної роботи, що мають забезпечувати виконання  статутних завдань та здобуття освіти на рівні державних стандартів.
    2. Навчальний заклад здійснює навчально-виховний процес за п’ятиденною формою навчання.
    3. Зарахування  учнів до навчального закладу здійснюється за наказом директора на підставі особистої заяви (для неповнолітніх заяви батьків або осіб, які їх замінюють), або направлень відповідних органів управління освітою, а також свідоцтва про народження (копії), паспорта, медичної довідки встановленого зразка, документа про наявний рівень освіти (крім дітей, які вступають до першого класу).

У разі потреби учень може перейти протягом будь-якого року навчання до іншого навчального закладу. Переведення учнів до іншого навчального закладу здійснюється за наявності особової справи учня встановленого Міністерством освіти і науки України.

    1. У навчальному закладі для учнів першого-другого ступеню навчання  за бажанням їхніх батьків або осіб, які їх замінюють, при наявності належної навчально-матеріальної бази, педагогічних працівників, обслуговуючого персоналу створюються групи продовженого дня.

Зарахування до груп продовженого дня і відрахування дітей із них здійснюється    наказом директора навчального закладу на підставі заяви батьків (осіб, які їх  замінюють).

Визначається такий режим  роботи груп продовженого дня:

      1-2 класи – з 11.30 до 17.30;

      3-4 класи – з 12.00 до 18.00.

    1. Структура навчального року, а також   тижневе навантаження учнів  встановлюються  навчальним  закладом  в межах  часу, що  передбачений  робочим навчальним планом.

Навчальні   заняття    розпочинаються  1  вересня  у День  знань  і  закінчуються   не  

       пізніше 1 липня наступного року. Навчальний рік поділяється на семестри.

    1. Відволікання учнів від навчальних занять на інші види діяльності забороняється ( крім випадків, передбачених  законодавством України).
    2. За погодженням із відділом освіти з урахуванням місцевих умов, специфіки та профілю навчального закладу щорічно радою навчального закладу затверджується графік  канікул,  тривалість яких  протягом навчального року становить не менше  30 календарних днів.
    3.  Тривалість  уроків у навчальному закладі становить: у перших класах - 35 хвилин, у других – четвертих класах – 40 хвилин, у п’ятих - одинадцятих -  45 хвилин. Зміна тривалості уроків допускається за погодженням із відповідними органами управління освітою та територіальними установами державної санітарно - епідеміологічної служби.
    4. Щоденна кількість і послідовність навчальних занять визначається розкладом уроків, що складається на кожен семестр відповідно до санітарно-гігієнічних та педагогічних вимог, погоджується  радою  навчального закладу і затверджується  директором. Тижневий режим роботи навчального закладу  фіксується у розкладі навчальних занять.

Крім  різних форм обов’язкових навчальних  занять, у навчальному закладі проводяться  індивідуальні, групові, факультативні та інші позакласні заняття та заходи, що передбачені окремим розкладом і спрямовані на задоволення освітніх інтересів учнів та на розвиток їх творчих здібностей, нахилів і обдаровань.

    1. Зміст, обсяг і характер домашніх завдань з кожного предмету визначаються вчителем відповідно до педагогічних і санітарно-гігієнічних вимог з урахуванням індивідуальних особливостей учнів.
    2. У навчальному закладі визначення рівня досягнень учнів у навчанні  здійснюється відповідно до діючої системи оцінювання досягнень у навчанні учнів.

 У першому класі  дається  словесна   оцінка  досягнень учнів у навчанні, у другому

      класі – залежно від рішення педагогічної ради закладу.

 У документі  про  освіту   (табелі успішності,  свідоцтві,  атестаті)  відображаються  

      досягнення  учнів   у  навчанні   за   семестри,  навчальний рік та  державну підсумкову  

      атестацію.

    1. Результати семестрового і річного оцінювання доводяться до відома учнів класним керівником.
    2. Порядок переведення і випуск учнів навчального закладу визначається Інструкцією про переведення та випуск учнів навчальних закладів системи загальної середньої освіти усіх типів та форм власності.
    3. Контроль за відповідністю освітнього рівня учнів, які закінчили певний ступень навчання, вимогам Державного стандарту загальної середньої освіти здійснюється шляхом їх державної підсумкової атестації. Порядок проведення державної підсумкової атестації визначається Положенням про державну підсумкову атестацію учнів у системі загальної середньої освіти.
    4. Учням, які закінчили певну ступінь навчального закладу, видається відповідний документ про освіту:
  • по закінченні початкової школи – табель успішності;
  • по закінченні основної школи – свідоцтво про базову загальну середню освіту;
  • по закінченні навчального закладу – атестат про повну загальну середню освіту.
    1. За успіхи у навчанні  для учнів встановлюються такі   форми  морального  і   матеріального заохочення: золота медаль «За високі досягнення у навчанні», срібна медаль «За досягнення у навчанні», Похвальний лист «За високі досягнення у навчанні», Повальна грамота «За особливі досягнення у вивченні окремих предметів», подяка з занесенням в особову справу, грошова премія (в межах коштів, передбачених на ці цілі).
    2. За рахунок батьків або осіб, які їх замінюють, інших добровільних внесків можуть вводитися додаткові навчальні курси понад обсяг, визначений Державним стандартом загальної освіти. Навчальний заклад може реалізовувати освітні програми і надавати платні послуги на договірній основі за переліком, затвердженим Кабінетом Міністрів України. Порядок надання платних послуг визначається чинним законодавством України.
    3. Навчання в школі здійснюється українською та російською мовами.
Вход на сайт
Поиск

Copyright MyCorp © 2024
Конструктор сайтов - uCoz